۷ راهکار افزایش پتانسیل بازاریابی با جعبه پیتزا
با توجه به اینکه جعبه پیتزا نقش مهمی در برداشت و تحویل دارد. و همچنین مسئول محافظت و حفظ گرمای پیتزای درون آن است، پیتزا فروشی ها نمی توانند قابلیت های اضافی جعبه خود را نادیده بگیرند. مشتری ها حداقل ۱۰ دقیقه را صرف خوردن پیتزا می کنند و در این مدت با جعبه پیتزا در ارتباط هستند. بنابراین برای پیتزافروشیها اهمیت فزایندهای پیدا میکند که تمام پتانسیلهایی را که جعبه ارائه میدهد، استفاده کنند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با ۷ راهکار افزایش پتانسیل بازاریابی با جعبه پیتزا آشنا شوید.
جعبه پیتزا مقوایی دیگر فقط یک ظرف بسته بندی برای تحویل پیتزا نیست، جعبه پیتزا وسیله ای است برای رستوران ها تا پیام برند خود را به بازار هدف خود منتقل کنند. رئال پک به عنوان یکی از تامین کننده های بزرگ جعبه پیتزا، چند راه برای همکاری با تامین کننده خود برای افزایش تعامل مصرف کننده و کمک به موقعیت برند خود پیشنهاد می کند:
۱ - ترکیبات پیتزا یا مواد اولیه را درج کنید.
ترکیبات و مواد اولیه ی خاص به کار برده شده در پیتزا در روی جعبه درج کنید. و آگهی مشتری ها را بالاتر ببرید. به علاوه با این کار کیفیت مواد مصرفی خود را به رخ می کشید. و اعتماد مشتری را افزایش می دهید. تاکید بر انتخابهای ارگانیک یا اشاره به اینکه بخشی از مواد شما به صورت محلی برداشت میشود، به برجستهتر شدن جعبه شما کمک میکند و در عین حال اعتماد خرید را برای مشتریان تقویت میکند.
۳ - تعامل مشتری ها با برند خود را افزایش دهید.
چهارمین راهکار از ۷ راهکار افزایش پتانسیل بازاریابی با جعبه پیتزا، افزایش تعامل است. علاوه بر استفاده از کدهای QR برای ارائه اطلاعات به روز، می توانید از شبکه های اجتماعی برای مشارکت بیشتر مشتریان استفاده کنید. ایجاد یک هشتگ همراه با یک پیشنهاد هدیه، مشتریان را تشویق میکند تا عکس بگیرند و به اشتراک بگذارند. با قرار گرفتن برچسب در نزدیکی پیتزا، این احتمال وجود دارد که پیتزای شما به پسزمینه بسیاری از پستهای رسانههای اجتماعی تبدیل شود.
۴ - ارزش برند خود را ارتقاع دهید
ارزش را افزایش دهید. با ارائه فرصتی به مشتریان برای کسب یک پیتزا یا سایر مواد غذایی رایگان با کوپن جعبه، به آنها انگیزه می دهید تا به رستوران خود بازگردند. بسیاری از مشتریان ممکن است کل منوی شما را ندانند، بنابراین یک نسخه چاپی یا موارد خاص منو را برجسته کنید. همچنین میتوانید از کدهای QR برای بهروزرسانی سریع اطلاعات پویا مانند چرخش موارد ویژه یا تغییرات منو استفاده کنید.
۵ - یک هدف را به اشتراک بگذارید.
میتوانید بخشی از جعبه خود را برای شخصیسازی تعیین کنید و از آن فضا برای حمایت از دلایل معنادار هم برای کسبوکار و هم برای مشتریان خود استفاده کنید. ارتباط با مصرف کنندگان در دلایل احساسی، نقطه ارتباطی را فراهم می کند که فراتر از پیتزا است، و به افزایش وفاداری و تمایل به برند کمک می کند.
۶ - استفاده از لوستاژی ها
ظاهر دست ساز به دلیل توانایی آن در ایجاد نوستالژی در بین مصرف کنندگان به یک روند محبوب تبدیل می شود. استفاده از چاپ رنگارنگ یا شخصی سازی بیشتر جعبه با داستانی از آغاز شما می تواند پیوندی را با مشتریان ایجاد کند.
۷ - قابلیت بازیافت را برجسته کنید.
.ظروف پیتزا و سایر ظروف خدمات غذایی را می توان در بسیاری از شهر ها بازیافت کرد، در صورتی که باقیمانده غذا یا چربی وجود نداشته باشد. می توانید از لاینر ها پیتزا ( سینگل زیر پیتزا ) برای تمیزتر نگه داشتن جعبه های پیتزا استفاده کنید. و قابلیت بازیافت جعبه را افزایش دهید. برجسته کردن اجزای سازگار با محیط زیست جعبه خود یا ارائه نکاتی برای تشخیص اینکه آیا جعبه قابل بازیافت است یا خیر، فرآیند بازیافت را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند و تلاش های پایداری فروشگاه شما را نشان می دهد.
امیدوارم مطالب موجود در این مقاله ( ۷ راهکار افزایش پتانسیل بازاریابی با جعبه پیتزا ) براتون مفید بوده باشه. لطفا نظرات و تجربه های خودتون رو با ما به اشتراک بزارید.
برای دریافت مشاوره ی رایگان یا خرید جعبه پیتزا با ما در ارتباط باشید.