۱۱ ایده بسته بندی فست فود منحصر به فرد برای ارتقای محصول شما
امروزه مصرف کنندگان طیف وسیعی از انتخاب ها را دارند. آنها دیگر محدود به آنچه در منطقه خود یا حتی گاهی اوقات در کشورهایشان ارائه می شود نیستند. خواه آنها در حال کاوش در قفسه فروشگاه هستند یا یک فروشگاه آنلاین، آنها می خواهند یک تجربه خرید یکپارچه داشته باشند. در این مقاله ۱۱ ایده بسته بندی فست فود منحصر به فرد برای ارتقای محصول شما که آگاهی، وفاداری و فروش را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد، بررسی می کنیم.
زمانی که تیم های طراحی گرافیکی و محصول شما برای بسته بندی متمایز تلاش کنند، برند شما می تواند از رقبا متمایز شود. با وجود هزاران کسبوکار که برای جلب توجه مصرفکنندگان رقابت میکنند، لحظه کوتاهی که آنها به محصول شما نگاه میکنند ممکن است باعث شکست یا شکست کسبوکار شما شود. اگرچه طیف وسیعی از علایق وجود دارد، اما یک چیز قطعی است: طراحی بسته بندی می تواند رفتار خرید را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و منجر به مشتریان بزرگتر شود.
به طور خلاصه، نام تجاری محصول شما تا حد زیادی تحت تأثیر بسته بندی است. بسته بندی منحصر به فرد به متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای تصمیم گیری خرید با نمایش مزایای lمحصول شما و انتقال ارزش های کسب و کار شما کمک می کند.
۱. رنگ در بسته بندی فست فود
رنگ در فروش محصولات شما بسیار مهم است. بر اساس مطالعات، رنگ آگاهی از محصول را ۸۰ درصد افزایش می دهد. در حالی که ۸۵ درصد از مصرف کنندگان رنگ را دلیل اصلی انتخاب یک محصول خاص می دانند.
برخی از رنگ ها به قدری قابل تشخیص هستند که می توانید تنها با نگاه کردن به آن ها یک شرکت را بدون نشان دادن لوگو یا هر شناسه برند دیگری تشخیص دهید. به مک دونالد یا کوکاکولا فکر کنید، همه ما رنگ های متمایز آنها را می شناسیم.
اگر کالایی که تبلیغ میکنید از رنگهای زنده و جذاب استفاده میکند، استفاده از رنگ برای بستهبندی ساده است. اما از نظر عملی، چسبیدن به یک پالت رنگ قوی ایده خوبی است. اگر رنگ های زنده محصول خود را دارد از آنها الهام بگیرید. پاشیده شدن رنگ های پر جنب و جوش را در بسته بندی خود بگنجانید.
ترکیب رنگ های روشن به جلب توجه مشتری کمک می کند. تمام چیزی که وجود دارد همین است، به همین دلیل، رنگهای شاد در مفاهیم طراحی بستهبندی برای سال ۱۴۰۲ محبوب هستند. رنگهای هیجانانگیز رسمیت را کنار گذاشته و انتخاب خوبی برای جلب توجه به بستهبندی شما هستند.
۲. سادگی در طراحی بسته بندی فست فود
گاهی اوقات ساده نگه داشتن چیزها بهترین است. و بسته بندی محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستیابی به بسته بندی ساده بیش از کاهش اجزای طراحی است. همچنین روشی برای بسته بندی موثر محصول در کمترین زمان است.
بسته بندی ساده به دلیل طراحی ساده خود بر روی یک قفسه شلوغ می درخشد. اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد که مشتری به دنبال آن است. اکثر برندها جذابیت سادگی را درک کرده اند. مهم است که از پیچیده شدن اولین برداشت محصول جلوگیری کنید، زیرا تنها اطلاعات لازم را به مصرف کننده می دهید که می تواند پیام شما را به سرعت و به طور موثر منتقل کند.
برندها با انتخاب بسته بندی ساده می توانند در زمان و هزینه در هر مرحله از فرآیند بسته بندی صرفه جویی کنند. همچنین دارای انعطاف پذیری برای ایجاد انواع است.
برای مثال، برخی از صاحبان برند، وقتی طعم یا تنوع را معرفی می کنند، دوست ندارند جعبه کامل را اصلاح و باز طراحی کنند. همان طرح بسته بندی با تغییرات جزئی در رنگ و سایر عناصر طراحی به مواد بازیافتی تبدیل می شود. کسب و کارها نیز هویت برند خود را از این طریق حفظ می کنند.
۳. بسته بندی بازیگوش
یکی دیگر از ۱۱ ایده بسته بندی فست فود منحصر به فرد برای ارتقای محصول شما یاستفاده از طراحی خلاقانه ومهیج است. یکی از بهترین استراتژیها برای ایجاد یک تجربه تعاملی از بستهبندی محصول، داستانگویی است. مشتریانی که به دنبال یک تجربه محصول واقعی هستند ممکن است به سمت محصولی با فونت متمایز و تصاویر سرگرم کننده یا بخش های متحرک در جعبه جذب شوند.
این روزها هر صنعت یا محصولی رقابت شدیدی دارد و نیاز به جذب مشتریان را بسیار مهم تر می کند. جذب محصولات شما نسبت به دیگران ممکن است در بسته بندی های بازیگوش و منحصر به فرد پیدا شود.
فونت و طرح رنگی خلاقانه استفاده شده، جذابیت محصول را بیشتر می کند. یک روایت کوتاه با نام تجاری قوی را می توان به راحتی با بسته بندی های منحصر به فرد و سرگرم کننده بیان کرد. در حالی که بازیگوش و جذاب است، استفاده از طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها به شیوه ای آشکارا و ترکیبی، داستان برند را بازگو می کند. بنابراین، شما می توانید پیام برند خود را با ایجاد بسته بندی سرگرم کننده منتقل کنید.
۴. ایجاد یک تجربه
هنگام طراحی بسته بندی محصول خود، به تچربه ی مشتری از برند شما فکر کنید. چه در خانه و یا به صورت حضوری در رستوران، ایجاد یک تجربه برای مشتریان بهترین راه برای افزایش احتمال فروش است. شما نمی توانید فقط فست فود خود را در یک جعبه ساده قرار دهید، باید تجربه ای با بسته بندی خود ایجاد کنید تا متمایز شوید.
اگر میخواهید خود را از رقبای خود در عصر جعبهگشایی ویدیوها و سرزنشهای بیپایان رسانههای اجتماعی درباره کل تجربه جعبهگشایی بستهها متمایز کنید، باید با طراحی چشمنواز بستهبندی خود فراتر بروید. به خاطر داشته باشید که مصرف کنندگان می توانند با خوراکی ها ( فست فود ) هم به صورت فیزیکی و هم از نظر بصری تعامل داشته باشند.
استفاده همزمان از حس های لمسی و بینایی خود را در نظر بگیرید تا به مشتریان خود یک تجربه جعبه گشایی یکپارچه را ارائه دهید. به عنوان مثال، لایه بندی ساده بسته عنصر لوکس را فراهم می کند و می تواند کاربران را متقاعد کند که کمی بیشتر خرج کنند، زیرا شما چیزی بیشتر از محصول را به آنها می دهید.
۵. به بسته بندی داخلی فکر کنید.
نمای بیرونی بسته بندی فست فود شما باید جذاب باشد، با این حال، در مورد داخل آن که خود محصول را نگه میدارد چطور؟ بسته بندی داخلی و خارجی هر دو اهمیت زیادی دارند. با این حال، بسیاری از برندها هنگام رسیدگی به نیازهای بسته بندی خود، اهمیت بسته بندی داخلی را کم ارزش می دانند.
عناصر بسته بندی داخلی می توانند برای رستوران شما حیاتی باشند. هر جزء از محصول خود را در صورتی که چندین بخش و تکه دارد به طور جداگانه نمایش دهید.
عمل باز کردن جعبه را در نظر بگیرید. آیا چندین جزء یا تکه در کنار هم دارید؟ خوب، این زمانی است که بسته بندی داخلی نقش مهمی ایفا می کند. هنگامی که به درستی استفاده می شود، اجزای بسته بندی داخلی می توانند محصولات ظریف شما را در حین سفر از رستوران شما به خانه و دفاتر مشتری، ایمن، محافظت شده و در موقعیت مناسب قرار دهند.
بسته بندی داخلی علاوه بر محافظت از محصول، می تواند محصولات را به طرز لذت بخشی به نمایش بگذارد و تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
استفاده صحیح از بسته بندی داخلی می تواند شناخت برند را افزایش دهد. و محصول شما را در برابر آسیب محافظت کند و یک تجربه رضایت بخش و ایده آل برای مشتری ارائه دهد. رنگها، چیدمانها و سایر اجزای داخلی را آزمایش کنید تا محصول نهایی را با هم ترکیب کنید.
۶. استفاده از بسته بندی پنجره دار
ویرایش تصاویر و نمایشهای فوتورئالیستی که معمولاً با حقیقت درونی مطابقت ندارند، در سالهای اخیر مورد توجه مصرفکنندگان قرار گرفتهاند. در این راستا، یک استراتژی بهتر می تواند اجتناب از گمراه کردن مشتریان و در عین حال گنجاندن همزمان تصاویر و در صورت امکان، نگاهی گذرا به کالا برای ایجاد بسته بندی های چشم نواز و فریبنده باشد.
این یک لمس خوب است که بتوانند دقیقاً آنچه را خریداری می کنند، ببینید. وقتی به کاربران پیش نمایشی از جعبه یا بسته می دهید، شانس بیشتری برای تعامل و خرید دوباره یمحصول شما وجود دارد. وقتی مشتریان محصول را در خانه باز می کنند، اگر بتوانند داخل بسته بندی را ببینند و کیفیت محصول شما را در حین خرید قضاوت کنند، تعجبی نخواهد داشت. آنها بدون شک آن را خریداری می کنند زیرا قبل از خرید می توانند برتری کالای شما را با نگاهی به آنها تشخیص دهند.
۷. استفاده از بسته بندی فست فود مد روز
استفاده از طرح های ترند و مناسبتی یکی دیگر از ۱۱ ایده بسته بندی فست فود منحصر به فرد برای ارتقای محصول شما است. بسته بندی فست فود خود را با ترندهای روز و روندهای فعلی مرتبط تر کنید. به روز بودن، در صورت امکان، یکی از موثرترین روش ها برای دادن طعمی منحصر به فرد به بسته شما است.
بسته بندی محصول همواره در حال تغییر است و یک رستوران خوب به طور مداوم بسته بندی خود را بهینه می کند تا برای مشتریان جذاب باشد. ماندن در صدر روندها می تواند راهی عالی برای جذب مشتریان باشد.
جدیدترین روندها در طراحی بسته بندی محصول را می توان به عنوان واکنشی به زمان و بازنمایی آن تعبیر کرد. در حالی که گرایشها همیشه در حال تغییر هستند، میتوانید با ترندهای روز همگام شده و مشتریان بیشتری جذب کنید.
بررسی چگونگی بستهبندی محبوبترین برندها و تطبیق طرحهای شما برای برآورده کردن انتظارات مصرفکننده، راهی عالی برای جلوتر ماندن از رقبا است. از روندهای فعلی در بسته بندی الهام بگیرید و در حین ایجاد بسته بندی محصول خود، مشخصات برند خود را به آن اضافه کنید.
۸. بسته بندی سازگار با محیط زیست
مردم بیشتر و بیشتر از موضوع پایداری آگاه می شوند. که اخیراً بخش قابل توجهی از گفتمان عمومی را به خود اختصاص داده است. ساخت بسته بندی سازگار با محیط زیست و کاهش زباله های پلاستیکی، سرمایه گذاری در آینده برای همه ما است.
با این حال، در سطح عملی تر و سودمندتر از نظر مالی، این می تواند مشتریان بیشتری را برای رستوران شما ایجاد کند. آگاهی از محیط زیست یک رویکرد عالی برای ایجاد وفاداری به برند است. به طور قابل توجهی، ۵۶ درصد از مصرف کنندگان از رستوران هایی حمایت می کنند که عقاید آنها را به اشتراک می گذارند.
بنابراین، اتخاذ یک استراتژی بسته بندی پایدار فراتر از افزایش درآمد است. این مستلزم تعامل با مشتریان شما و ایجاد روابط پایدار است. هدف گذاری برای بسته بندی محصول خود یکی از رویکردهای دوستدار محیط زیست است.
بسته بندی های سازگار با محیط زیست، که معمولاً از مواد بازیافتی ساخته می شوند، می توانند یک نقطه فروش منحصر به فرد و جذاب برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست باشند.
۹. طراحی بسته بندی فست فود سفارشی
بستهبندیهای سفارشی روشی فوقالعاده برای ارائه تجربه باز کردن بستهبندی خاص به مشتریان و نشان دادن ارزشهای رستوران شما هستند. مشتری ایده آل شما ممکن است برای اولین بار با محصول شما در یک جعبه مواجه شود. بنابراین، بسته بندی شما باید محصولات شما را به دقت نشان دهد.
ارزش های برند شما باید در طراحی بسته بندی سفارشی شما منعکس شود. همه چیز از جعبه فست فود تا بسته بندی داخلی، حروف چاپی، کاغذهای بسته بندی و حتی موارد دیگر را می توان به روش های مختلف سفارشی کرد. علاوه بر این، میتوانید روی جعبههای سفارشی خود چاپ کنید تا نام تجاری خود را به روشهای تازهای معرفی کنید و تجربهای دلپذیر را به مشتریان ارائه دهید.
در اینجا یک گزینه عالی وجود دارد: می توانید لوگوی نام تجاری خود را به تعداد زیادی برچسب سفارشی زیبا با قیمت ارزان سفارشی کنید. از آنها برای تزئین جعبه های خود استفاده کنید، که نه تنها باعث می شود نام تجاری تبلیغات بیشتری پیدا کند، بلکه جعبه های محصول شما را منحصر به فرد و مورد توجه می کند.
قیمت برچسب که همراه با بسته بندی برند سفارشی ارائه می شود می تواند یک اشکال باشد. این هزینه ها هم شامل زمان و هم پول می شود.
در حالی که بسته بندی سفارشی می تواند هزینه بیشتری داشته باشد، اما به مشتریان شما تجربه بهتری می دهد و نشان می دهد که به تعامل آنها با تجارت خود اهمیت می دهید.
بسته بندی سفارشی می تواند پر هزینه باشد و محبوب ترین روش بسته بندی نیست، اما راهی هیجان انگیز و جذاب برای خوشحال کردن مشتریان است.
۱۰. بسته بندی با الهام از قدیمی
“آنچه قدیمی است دوباره تازه می شود”. نوستالژی بدون در نظر گرفتن سن، تاثیر زیادی بر افراد دارد. در سال ۱۴۰۲ بسیاری از رستوران ها از بستهبندی قدیمی برای بازاریابی کالاهایی استفاده میکنند که ایدهآلهای قبلی را به تصویر میکشند.
ظاهر قدیمی دهه ۵۰ هرگز واقعاً از مد نمی افتد. بلکه به سادگی چند فصل می خوابد. و در پی همهگیری، روندها در همه چیز، از دکوراسیون داخلی گرفته تا لباس گرفته تا طراحی بستهبندی، به پالتهای رنگی گرم و تصاویر دنج و روان دهه ۱۳۵۰ باز میگردند.
زیباییشناسی قدیمی دهه ۵۰ با پالتهای رنگی خاکی مشخص میشود، بهویژه آنهایی که در سایههای قهوهای و نارنجی، حروفهای سریف حبابدار، و الگوهای متراکم و موجدار هستند. این بسته بندی محصول برای طراحی، مظهر آشنایی جالب و منحصر به فرد بودن است.
۱۱. بسته بندی لوکس
بسته بندی محصولات منحصر به فرد و لوکس باید با دقت طراحی و اجرا شود. این اولین چیزی است که مشتری متوجه آن می شود. این نشانه عیار و کیفیت چیزهایی است که در آن وجود دارد.
چیزی که باید میل و انتظار برای گنج پنهانی را که در اختیار دارد برانگیزد. بنابراین، تأکید بر حس بصری و فیزیکی برای چیزی مانند یک برند لوکس می تواند کاملاً موفق باشد.
بسته بندی جذاب همچنین به جذابیت احساسی برند کمک می کند و ماهیت نخبه گرای محصول را تقویت می کند. این امر با الهام بخشیدن به میل در مشتری به استراتژی بازاریابی برند کمک می کند.
همچنین مهم است که به زیبایی بسته بندی و باز کردن آن فکر کنید. بسته بندی لوکس به تجربه مشتری از برند می افزاید و به مصرف کننده نشان می دهد که هر بخش از تعامل آنها با برند متفکرانه است و ارزش هزینه را دارد.
امیدوارم مطالب موجود در این مقاله ( ۱۱ ایده بسته بندی فست فود منحصر به فرد برای ارتقای محصول شما ) براتون مفید بوده باشه. لطفا نظرات و تجربه های خودتون رو با ما به اشتراک بزارید.
برای دریافت مشاوره ی رایگان یا خرید انواع بسته بندی فست فود با ما در ارتباط باشید.
اشتراک گذاری
SH.payk
۲۹۰,۰۰۰ تومان
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۲۲۳,۰۰۰ تومان
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
۶۶۶,۷۵۰ تومان – ۱,۹۰۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر کیلو : ۱۲۷.۰۰۰ تومان،
- سایز : ۴۳ × ۱۶ سانتیمتر
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع کاغذ : متالایز
۲۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۰۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ عدد
- ابعاد : ۱۹.۵ × ۱۰ × ۳ سانتیمتر
۳۰۸,۰۰۰ تومان – ۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۸۰۰ تومان،
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایندربرد
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ و ۴۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۴۵۶,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۲۸۰ تومان،
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا :دوبلکس
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ عدد
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۱۰,۰۰۰ تومان – ۳۲۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۳.۵ × ۲۳.۵× ۴ سانتیمتر
- جهت مشاهده طرح های عمومی دیگر کلیک کنید.
- طرح های عمومی
۴۰۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۴۰۰۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۳۴.۵ × ۱۰ × ۶.۵ سانتیمتر
- نوع مقوا : ایفلوت
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
۳۷۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۷۵۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۳۴.۵ × ۱۰ × ۶.۵ سانتیمتر
- نوع مقوا : ایفلوت
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
۳۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ :طرح عمومی
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۲۵۸,۵۰۰ تومان – ۷۰۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۳۵۰ تومان
- وضعیت چاپ :طرح عمومی
- نوع مقوا : دوبلکس
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ , ۳۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۹۹,۶۰۰ تومان – ۹۲۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۸۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایندربرد
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ و ۵۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۶۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۶۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۸ × ۲۲ × ۷ سانتیمتر
۱۴۵,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۱۴۵,۰۰۰ تومان بود.۱۴۳,۵۰۰ تومانقیمت فعلی ۱۴۳,۵۰۰ تومان است.
- قیمت هر عدد : ۴۱۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۳۵۰ عدد
- نوع سینگل : مربع
- سایز : ۲۱*۲۱ سانتیمتر
۱۵۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۵۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۳ × ۲۲ × ۴ سانتیمتر
۱۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد ۱۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۱۹ × ۱۹ سانتیمتر
۲۶۲,۵۰۰ تومان
- قیمت هر کیلو : ۵۲.۵۰۰ تومان،
- وزن : ۵ کیلو
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع کاغذ : کرافت ۷۰ گرم
- سایز های موجود: ۳۵×۲۵ و ۳۵×۳۳ و ۵۰×۳۵
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.