۱۰ طراحی خلاقانه بسته بندی مرغ سوخاری
همه دوست دارند از میان وعده های خوشمزه و داغ سرخ شده در جعبه های مخصوص مرغ سوخاری زیبا لذت ببرند. فرآورده های مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ شده به ویژه مورد علاقه کودکان است و یکی از میان وعده های ایده آل آنها محسوب می شود. مردم مایلند مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ شده آنها به صورت بهداشتی و تازه در بسته بندی های محکم به آنها تحویل داده شود. در این مقاله ۱۰ طراحی خلاقانه بسته بندی مرغ سوخاری را می توانید مشاهده کنید. و در ادامه به بررسی دلایل محبوبیت جعبه های سوخاری خواهیم پرداخت.
بر اساس یک مطالعه تحقیقاتی اخیر، ارزش بازار جهانی فست فود در سال ۲۰۲۳ به ۷۲۷.۹۶ میلیارد دلار می رسد. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ به ۹۶۴.۶ میلیارد دلار برسد. مردم می خواهند مرغ سوخاری و سایر فست فودهایی که سفارش می دهند در بسته بندی های منحصر و جذاب در اختیار آنها قرار دهند.
برندها و رستوران های فست فود میتوانند به راحتی با استفاده از بستهبندی های سفارشی که مختص به برندشان باشد، مزیت رقابتی کسب کنند. علاوه بر این، آنها به راحتی می توانند با استفاده از جعبه های بسته بندی سفارشی، آگاهی از برند مشتری خود را افزایش دهند.
۱ - به افزایش آگاهی برند کمک می کند
شرکت های مواد غذایی می توانند آگاهی از برند منحصر به فرد خود را با کمک جعبه سوخاری سفارشی افزایش دهند. علاوه بر این، به راحتی میتوانند ارزشهای شرکت با کیفیت بالا، کوپنهای محصول و غیره را از طریق بستهبندی سفارشیشده جعبههای مرغ سوخاری به اشتراک بگذارند.
مشتری ها از اقدامات برندهای مواد غذایی برای دسترسی به آنها از طریق بسته بندی سفارشی قدردانی می کنند. علاوه بر این، همچنین به تبلیغ سایر محصولات فست فود فروشی یا رستوران کمک می کند. می تواند به ترویج ابتکارات زیست محیطی، ترویج وعده نام تجاری، داستان منشأ برند شما و غیره کمک می کنند. شرکت های مواد غذایی می توانند با استفاده از فضای بسته بندی سرخ کرده به عنوان یک کانال بازاریابی ایده آل، در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنند.
۲ - فراهم کردن استفاده ی آسان تر از محصول
جعبه های سرخ کردنی راحتی استفاده از محصول را فراهم می کند. رستوران ها و فست فودی ها می خواهند اطمینان حاصل کنند که مشتریان آنها در استفاده از محصولات برندشان با مشکلی مواجه نخواهند شد. در نتیجه، آنها از بسته بندی جعبه های مرغ سوخاری سفارشی چاپ شده استفاده می کنند تا استفاده آسان تر از محصول را به مشتریان برند خود ارائه دهند. برندهای مواد غذایی همچنین می توانند از طرح های بسته بندی نوآورانه برای افزایش دسترسی به محصولات سوخاری خود استفاده کنند.
مشتریان از برندهای خاصی که سطح بالاتری از خدمات را ارائه می دهخند. و ابتدا به مشتریان فکر می کنند قدردانی می کنند. علاوه بر این، آنها می خواهند با برندهای فست فود ارتباط برقرار کنند که به آنها کمک می کند از مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده بهتر لذت ببرند. مردم از مزایای اضافی بسته بندی مرغ سوخاری مانند جعبه های محکم، دریچه های شیشه ای، جعبه های قابل استفاده مجدد و غیره استقبال می کنند. در زیر می توان نمونه ای از ۱۰ طراحی خلاقانه بسته بندی مرغ سوخاری مشاهده کنید.
۳ - محافظت از محصول
جعبه های سرخ کردنی یک لایه محافظتی اضافی ارائه می دهند. برندهای مواد غذایی و فست فود فروشی ها می خواهند که محصولات خوشمزه و با کیفیت آنها سالم و دست نخورده به دست مشتریانشان برسد. علاوه بر این، می خواهند اطمینان حاصل کنند که محصولات سوخاری آلوده نمی شوند و ماندگاری طولانی تری دارند. با استفاده از جعبه های سوخاری سفارشی به راحتی به اهداف خود برسند.
افرادی که عاشق فست فود هستند نیز استفاده از جعبه های بسته بندی سرخ کرده سفارشی را دوست دارند. علاوه بر این، از تلاش های شرکت های فست فود برای اطمینان از اینکه شکل و طعم غذایی که سفارش داده اند و مورد علاقه آنها دست نخورده باقی می ماند، قدردانی می کنند.
۴ - به حفظ تصویر برند کمک می کند
برندهای فست فود به بسته بندی خاص برای مرغ سوخاری و دیگر محصولات خود نیاز دارند تا اسم و تصویر برند خود را به نمایش بگذارند. راه حل این مورد بسیار ساده است. به راحتی می توانند از طریق جعبه های سوخاری سفارشی با برند برتر به فروش بالاتری از محصولات سرخ کرده دست یابند.
صنایع چاپ و بسته بندی رئال پک با ارائه انواع محصولات بسته بندی فست فود ممتاز و محکم کار فست فود فروشی ها و رستوران ها را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، مشتریان می دانند که هنگام خرید محصولات منحصر به فرد با نام تجاری رئال پک که ثبات کیفیت غذا را تضمین می کند، چه کیفیت غذایی را باید انتظار داشته باشند.
۵ - فرصتی برای بسته بندی نوآورانه فراهم می کند
شرکت های فست فود به راحتی می توانند با استفاده از جعبه های بسته بندی نوآورانه، جسورانه، رنگارنگ و مینیمالیستی برای خود نامی دست و پا کنند. علاوه بر این، آنها میتوانند با ارائه جعبههای بستهبندی خلاقانه در برابر رقبای فست فود به برند خاصی دست یابند.
مردم اغلب یک بار برای ناهار یا شام خود از جعبه های بسته بندی سرخ کرده استفاده می کنند. با این حال، برندهای مواد غذایی می توانند با ارائه بسته بندی منحصر به فرد یا خاص با استفاده از مواد آلی یا بازیافتی، رضایت مشتری را افزایش دهند. مردم همچنین از جعبههای بستهبندی سرخکرده با مضمون زیبا استقبال میکنند که میتوانند از آن برای افزودن فضایی به آشپزخانهشان استفاده کنند.
۶ - جعبه سوخاری فرصت های استفاده متعددی را فراهم می کند
شرکت های فست فود می خواهند مشتریانشان به هر قیمتی از محصولات آنها لذت ببرند و مشتری دائمی آنها شوند. بنابراین آنها باید بسته بندی بادوام و جذابی را برای مشتریان مرغ سوخاری تهیه کنند که بتوانند چندین بار از آن استفاده کنند. شرکت های مواد غذایی می توانند جعبه های بسته بندی سرخ کرده خود را با خواص اضافی برای چند منظوره شدن ارائه دهند.
می توانند کپن های تخفیف را روی بدنه ی جعبه سوخاری چاپ کنند. مشتری با ارائه ی آن در خرید بعدی بتواند تخفیف بگیرد. مشتریان همچنین از برندهای غذایی که بسته بندی های ارزشمندی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، قدردانی می کنند. علاوه بر این، ارائه بسته بندی جعبه سرخ شده اضافی و ویژگی های قابلیت استفاده مجدد اضافی می تواند تصویر برند را بهبود بخشد و فروش شرکت را نیز افزایش دهد.
۷ - فرصتی برای افزودن ارزش به تصویر برند فراهم می کند
شرکتهای مواد غذایی میخواهند بسته بندی محصول سرخ کرده شان منحصر به فرد از رقبایشان باشد. بنابراین، آنها باید مواد بسته بندی نوآورانه محصول سرخ کرده مانند بسته بندی های سازگار با محیط زیست و ارگانیک مانند کرافت، بامبو، برنج و غیره را ارائه دهند. مارک های مواد غذایی می توانند از رنگ های خاص یا آرم های منحصر به فرد برای تقویت تصویر برند خود در بین مشتریان خود استفاده کنند.
دوستداران فست فود خود را با برندهای فست فود مرتبط کنند که ارزش های برند مشابهی دارند. علاوه بر این، ارائه بسته بندی محصولات درجه یک به مشتریان سوخاری با استفاده از گرافیک چشم نواز، رنگ، تایپوگرافی و غیره برای حفظ تصویر برند برتر ایده آل است. در زیر می توانید تعدادی دیگر از ۱۰ طراحی خلاقانه بسته بندی مرغ سوخاری را مشاهده کنید.
سخن پایانی
شرکت رئال پک فرصتی برای شخصی سازی بسته بندی فراهم می کند. شرکتهای فست فود میدانند که باید با استفاده از گرافیک جذاب، تایپوگرافی، شعارها و سبکهای بستهبندی منحصر به فرد با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، آنها باید سفارشی سازی خاصی مانند نقل قول های منحصر به فرد، روبان ها، پنجره های محصول، قالب ها و غیره را برای افزایش جذابیت برند خاص خود ارائه دهند.
مشتریان دوست دارند از مرغ سوخاری فروشی هایی خرید کنند که بستهبندی ممتازی را ارائه میکنند. که با فرهنگ یا سن مردم ارتباط دارد. علاوه بر این، آنها برندهای مرغ سوخاری را دوست دارند که از طریق برندسازی منحصر به فرد مانند ارائه کدهای QR، تبلیغات محصولات، تخفیفهای ویژه، و غیره با آنها ارتباط برقرار میکنند.
استفاده از جعبه سوخاری همچنان محبوب است زیرا فرصت ایده آلی را برای دستیابی به مشتریان جدید فراهم می کند. علاوه بر این، ارائه شخصی سازی بسته بندی مخصوص سرخ کردنی ها یک راه عالی برای ایجاد احساس ویژه در مشتریان برند غذایی است.
امیدوارم مطالب موجود در این مقاله ( ۱۰ طراحی خلاقانه بسته بندی مرغ سوخاری ) براتون مفید بوده باشه. لطفا نظرات و تجربه های خودتون رو با ما به اشتراک بزارید.
برای دریافت مشاوره ی رایگان یا خرید جعبه سوخاری با ما در ارتباط باشید.
اشتراک گذاری
SH.payk
۲۹۰,۰۰۰ تومان
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۲۲۳,۰۰۰ تومان
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
۶۶۶,۷۵۰ تومان – ۱,۹۰۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر کیلو : ۱۲۷.۰۰۰ تومان،
- سایز : ۴۳ × ۱۶ سانتیمتر
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع کاغذ : متالایز
۲۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۰۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ عدد
- ابعاد : ۱۹.۵ × ۱۰ × ۳ سانتیمتر
۳۰۸,۰۰۰ تومان – ۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۸۰۰ تومان،
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایندربرد
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ و ۴۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۴۵۶,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۲۸۰ تومان،
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا :دوبلکس
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ عدد
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۱۰,۰۰۰ تومان – ۳۲۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۳.۵ × ۲۳.۵× ۴ سانتیمتر
- جهت مشاهده طرح های عمومی دیگر کلیک کنید.
- طرح های عمومی
۴۰۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۴۰۰۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۳۴.۵ × ۱۰ × ۶.۵ سانتیمتر
- نوع مقوا : ایفلوت
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
۳۷۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۷۵۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۳۴.۵ × ۱۰ × ۶.۵ سانتیمتر
- نوع مقوا : ایفلوت
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
۳۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ :طرح عمومی
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۲۵۸,۵۰۰ تومان – ۷۰۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۲۳۵۰ تومان
- وضعیت چاپ :طرح عمومی
- نوع مقوا : دوبلکس
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ , ۳۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۹۹,۶۰۰ تومان – ۹۲۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۸۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع مقوا : ایندربرد
- تعداد در هر بسته : ۲۰۰ و ۵۰۰ عددی
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.
۳۶۵,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۳۶۵۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۸ × ۲۲ × ۷ سانتیمتر
۱۴۵,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۱۴۵,۰۰۰ تومان بود.۱۴۳,۵۰۰ تومانقیمت فعلی ۱۴۳,۵۰۰ تومان است.
- قیمت هر عدد : ۴۱۰ تومان،
- تعداد در هر بسته : ۳۵۰ عدد
- نوع سینگل : مربع
- سایز : ۲۱*۲۱ سانتیمتر
۱۵۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد : ۱۵۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- نوع مقوا : ایفلوت
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- ابعاد : ۲۳ × ۲۲ × ۴ سانتیمتر
۱۱۰,۰۰۰ تومان
- قیمت هر عدد ۱۱۰۰ تومان
- وضعیت چاپ : بدون چاپ
- تعداد در هر بسته : ۱۰۰ عدد
- سایز : ۱۹ × ۱۹ سانتیمتر
۲۶۲,۵۰۰ تومان
- قیمت هر کیلو : ۵۲.۵۰۰ تومان،
- وزن : ۵ کیلو
- وضعیت چاپ : طرح عمومی
- نوع کاغذ : کرافت ۷۰ گرم
- سایز های موجود: ۳۵×۲۵ و ۳۵×۳۳ و ۵۰×۳۵
- جهت اطلاع از طرح ها و رنگ های موجود ، تماس بگیرید.